tisdag 23 oktober 2012

Funderar

Idag jobbar jag kväll och det är faktiskt inte så dumt. Jag och Emilia har hunnit varit till mormor på morgonen så jag fick fixa klart stallet och så fick vi frukost. Handlat i boa, gjort en sallad som henke får äta när han kommer hem. Jag och Mio har även gått en runda. Emilia ville inte på dagis idag, utan ville till mormor, och blev jätte ledsen när vi svängde mot dagis. Hon skrek rakt ut. Men med lite trix så gick de rätt bra på dagis. Emilia skulle sova på madrass för första gången idag. Så dom frågade om hon var trött idag.. Så hoppas hon inte håller låda som hon brukar.
Jag är så otroligt sugen på att skaffa en liten Penny, och med en Penny menar jag en liten goldenvalp, från samma kennel som Mio kommer ifrån.  Så de är farligt nära att jag kommer skriva upp oss på en valplista för sommaren 2013..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar