onsdag 17 september 2014

Mora igår

Dagens besök på spec- Mvc gick bra allt såg fint ut och de va inte alls en liten bebis. Barnmorska uppskattade den till 3700g. Men de kan slå fel med 500g upp eller ner. Så den skulle lika gärna kunna väga 3200g eller 4200g. Jag hoppas/ vill inte gå en dag över tiden om de skulle mot förmodan väga 4200 redan nu, hur mycket hinner den inte då gå upp på två veckor, då har jag en bebis på 5 kg och de är min mardröm just nu!! Nej då vill jag ha ett snitt, tänker inte spricka till haparanda!


I söndags när de va så fint väder fick jag och Emilia leka modell för en stund, Henke va våran fotograf. Och det blev många fina bilder.




2 kommentarer:

  1. Men kära nån hur kan en såååå stor bebis få plats i din lilla mage. Inte undra på att det är svårt att äta. Det är ju fullt redan! Kram från farmor som väntar och längtar. Jättefina bilder på er. Kramar!

    SvaraRadera