onsdag 26 januari 2011

En shopping dag!

Igår va mamma, syrran, jag och Emilia till borlänge på shopping! Det började ganska kallt, vi fick ingen värme i bilen så vi frös hela vägen till borlänge. Jag fick ta av mig skorna och sätta min vantar på fötterna för att de va så kallt. Hittade dock mycket fint till Emilia, sammanlagt fick hon en full kasse med nya kläder! Emilia är helt fantastisk att ha med sig. Hon va hel nöjd hela dagen. Grät inte en ända gång när vi va borta! Man gruvar sig absolut inte att ta med henne på saker.

Idag blev babysimmet inställt pga kyla, typiskt! Vi hade -28 grader kallt på morgonen. Nu får det räcka med kyla. Man blir så låst. Kan inte gå med Mio som man ska och han blir hyper och jätte dryg att ha innanför väggarna. Men jag har fått en hel del gjort denna förmiddag. Tagit tag i den växande högen med ren tvätt och fått in allt i garderoberna, plus att jag har tvättat två maskiner! Så förhoppningsvis kan jag göra bara det jag vill under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar