måndag 17 januari 2011

Jahapp

Ja, då är det måndag igen, gud va fort helgerna går tycker jag. Ja de gör även veckorna. Så snart är det onsdag igen och babysim. Det ser vi fram emot. Jag har ju börjat jobba en timme om dagen och det tycker jag är bra. Det kommer in lite mer pengar, blir ju inte miljonär av att vara mammaledig. Så missförstå mig inte, tycker det är underbart att vara hemma med Emilia! Men som sagt inte så bra betalt. Sen sitter jag här och funderar på om man skulle ta och plugga. Skulle ju va skönt med ett nytt jobb. Där man får ett schema att gå efter och vilka tider. Kommer bli så svårt att kunna planera senare när Emilia ska börja dagis. När man inte vet vart, när och hur man jobbar.
Idag har jag och mamma gått på en fantastisk promenad solen lyste och värmde lite. Vi fick faktiskt lite vårkänslor och jag bara längtar efter våren och sommaren!

1 kommentar:

  1. Då längtade du säkert efter Henrik också! kram från "svärmor" som också längtat efter .. våren och sommaren

    SvaraRadera