måndag 7 februari 2011

En fin helg!

Det har varit en stilla och sköna helg på forsbyvägen. Jag har varit duktig att fortsatt gå min runda även i helgen, brukar bli dåligt av dom när Henke kommer hem.  Men det gäller att planera så lyckas man med det mesta! Jag och Henke tog oss en safari tur på skoter igår och skulle kolla om vi såg några älgar, vi såg en, men det va på vippen att vi missa den.

Emilia har börjat med att hon inte ska sova så länge eller alls under dagarna, så jag får inte så mycket gjort, som jag brukade och vill. Hon vill helst vara i knät. Man ska helst hitta på nya saker åt henne var femte minut. Kan bli lite jobbigt ibland när man får fantasi torka! På tisdag kommer det hö, så då har jag tänkt skicka Emilia till moster. Tänkte att moster och Emilia skulle kunna ta en promenad för då sover hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar