måndag 28 mars 2011

Blev glad

Igår när jag skulle titta hur mycket pengar jag hade fick jag en glad överraskning! Jag hade fått mina pengar från försäkringskassan och genast blev allt mycket roligare. Men det betyder inte att jag kan slösa, men inte att jag måste vara för snål heller. Så nu kan jag andas ut. Emilia tar sig visst en sovmorgon, hon har inte vaknat än, men hon behöver sova och jag, jag sitter och drömmer om ett stall. Här börjat spara lite pengar i månaden. Vet att jag måste låna för att få ihop det, men om jag iaf kunde spara ihop till plattan. Så behöver jag ju inte låna så väldigt mycket pengar. Hade tänkt göra om mammas lada till stall och då finns ju väggar och tak klart, så det är då "bara" invändigt som det behövs göras om. Ja drömma kan jag iaf, hade ju varit så kul om jag lyckades förverkliga min dröm. Drömmar ska man ju ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar