onsdag 30 mars 2011

Min Sköna

Det är så himla skönt att Sköna är sitt gamla vanliga jag igen. Fast en del saker önskar jag att hon fortfarande kunde behålla fast hon blev frisk. tex inte springa ner en när man ska hämta henne i hagen, sluta bita mamma varje morgon. Men min tickande bomb är tillbaka, man vet aldrig när det smäller och det är så härligt. Igår firade vi med en tur ute i skogen, oj vad kul vi hade. Och så sa det bara pang och vi for som en raket efter Råbergsvägen i full galopp! Tur att vi inte mötte någon. Så idag har jag lite träningsvärk i ben och länd ryggen.

 Emilia som ska ta sin 6 månaders spruta i morgon, fast hon är nästan 8. Det är tur att Henke kan vara med i morgon, tycker det där med sprutor inte är någon höjdare. Är ju livrädd själv för sprutor. Så det är tur att pappa kommer hem i natt. Jag har haft sällskap under veckan av Anders, som har lagt matta på badet. Så nu kan vi se ett slut på det. Ska bara välja kakel och klinker och komma överens om en badrumsmöbel vitt eller svart. Tror det luta åt det svarta hållet, den va jätte snygg. Så snart kan vi bada och duscha uppe igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar