tisdag 5 april 2011

Måste få ur mig lite

Ibland känner jag att jag blir så irriterad på vissa på fejjan. Undrar ibland om dom är medvetna hur dumt en del saker låter??! Speciellt när dom bara pratar om att ut och supa hela tiden. Helg efter helg efter helg, flera månader i streck. Det låter som det är det viktigaste i livet, inte deras barn och det tycker jag är hemskt!! Sen vet man att dom har små barn som knappt fyllt ett år! Vem tar på sig att vara barnvakt helg efter helg så mamma och pappa kan ut och supa?!! Man skaffar väl inte barn om man fortfarande vill ut varje helg. Man kan inte leva samma liv som innan. Jag säger väl inte att man  aldrig ska gå ut, men det känns inte som det passar att vara ute HELA tiden. Man har ju ett ansvar, inte mor eller farföräldrarna som skaffat barna. Jag vill nästan inte missa en sekund av Emilia för rätt som det är så är hon 15 år och kanske inte ens göra saker med oss längre. Ja, ni får tycka vad ni vill men jag tycker att det är omoget och hemskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar