söndag 17 juli 2011

Bad

Idag har Emilia badat med kläderna på i sin badbalja. Hörde att hon va inne i badrummet och lekte. Men rätt som det var började hon gallskrika rakt ut och jag sprang dit och hittade henne sittandes i baljan med kallt vatten i. Jag hade glömt att tömma den från igår. När jag kom dit hoppade hon ur och kröp direkt till mig. Ja, det var inte lätt att få av dom blöta kläderna, men det gick och vi fick på torra så var allt frid och fröjd igen! Hon har även stått själv idag igen, vi stod i köket och rätt som det vara stod hon själv. Så nu kommer väl hon att börja gå snart.
I morgon ska jag ringa doktorn för nu har jag ont över kindbenet mot tinningen och om jag böjer eller lutar huvudet till vänster så trycker det. Så det är väl bihålorna. Kan hoppas att jag och Emilia får komma samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar