torsdag 22 december 2011

Ligger efter

Henke är på resande fot denna dag, uppe i norrland någonstans (kommer inte ihåg vad stället heter) och köpt en nyare skoter till oss. Som tur var så ringde henke vid åtta imorse och väckte oss för jag och Emilia låg fortfarande och sov. Snacka om att vi fick lite bråttom upp, Emilia skulle vara på dagis halv nio. Men vi hann precis. Emilia på dagis, jag fixade stallet, hem och plugga, hämtade på dagis. På eftermiddan kom Moster upp och vi har lagat mat och bakat lussebullar, jag har ju inte hunnit baka till lucia, så idag har jag äntligen bakat lussebullar, vi gjorde bort oss lite men dom blev super goda.


Dom blev en aning stora men vad gör det, dom går ner ändå. Emilia har slocknat och jag slappar i soffan efter en hektisk dag. Nu väntar bara jag och mio på att Henke ska komma hem. Han trodde han skulle vara hemma till kvart över nio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar