torsdag 15 december 2011

sjukstuga

Sista provet ska skrivas imorn och jag är en aning nervös, har inte kunnat öva så där jätte bra. Men det går som det går, jag kan inte annat än göra mitt bästa. Under gårdagen var Emilia trött och lite snorig, men idag fick prinsessan vara hemma med lite feber och ännu mer snor som rinner överallt. Även pappa Henke har åkt på denna förkylning och ligger just nu i skrivande stund helt utslagen i soffan och sover. Jag är känner av halsen lite och att någon skulle ha slagit till mig i huvudet med ett baseboll trä, lite små snurrig och trött. Så att plugga matte med ett huvud som snurrar och tappar koncentrationen väldigt lätt, är inte så lätt att få till. Men snart är det jul och vi får bara mysa!

1 kommentar:

  1. Krya på er hela gänget och lycka till med provet.
    farmorkramar

    SvaraRadera