måndag 21 maj 2012

Hårt jobb

Nu verkligen längtar jag till skolan är slut, jag vill inte sitta inne och plugga när det är fint väder ut. Jag vill rida eller fixa ut i trädgården och få det fint där ute. Igår grävde vi upp den igenväxta rabatten och jag tittar runt på lite inspiration på nätet. Trodde inte vi skulle få mer uppgifter men det fick vi. Nu idagfick vi lite engelska att göra till fredag, det var bara att översätta en text snutt, men iaf. Sen hoppas jag verkligen att vi inte får nån uppgift i historian på onsdag. Jag har en halv data kurs kvar att göra. Tror jag lär fråga Inger om det går att förlänga kursen en/två veckor, jag hinner ju aldrig klart. Men jag ska jobba på så mycket jag kan nu. Så min nya plan är att gå upp innan sex och hinna göra lite innan Emilia vaknar och efter att hon lagt sig. Så jag borde hinna en del iaf. Så nu blir det sängen innan klockan ringer 06.45.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar