fredag 1 juni 2012

Hårt jobb

Förra veckan kom Inger tillbaka från spanien och jag lämnade in pa under onsdagen. Men sista kursen fick jag tack och lov förlängd tills 30/7, men är bra om jag gör klar den så fort som möjligt. Så det kändes jätteskönt och stenen släpptes från hjärtat nu. Den sista tiden har det bara varit uppsatser hit och dit och jag har varit uppe till elva flera kvällar i rad nu för att få klart det. Jag lämnade in två uppsatser förra veckan och tänkte GUD va skönt att ha klart allt. Jovisst i onsdags fick vi i uppgift i historian att skriva en uppsats. Så jag har valt att skriva om Hitler och jag har kommit en del, så i morgon hoppas jag att den blir klar. Sen är det sommarlov! Ska inte skriva en uppsats på väldigt länge!! Då ska det mysas med Emilia till tusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar