måndag 9 juli 2012

ARG!!

Nej nu vart jag ta en lite kort paus. Jag håller på med denna jävla datakurs får jag faktiskt säga. I början var den helt okej, men nu har jag börjat att hata den! All tid går åt att hitta saker och annat för att få till uppgifterna som är i boken. Man hittar inte ett skvatt!! Spelar ingen roll om man följer boken och gör som det står så blir det bara fel. Blir ju inte bättre att boken är från 2003 och datorns program från 2007!! Så har bytt till svärmors gamla dator, men det tycks inte hjälpa så mycket iaf.. Jag kommer aldrig att jobba med sånt här, det är en sak som är säkert. Jag har noll tålamod till detta, annars har jag en väldigt lång stubin, men inte på detta, den finns inte alls. En totalt värdelös kurs, tråkig är den med, men det värsta av allt är att den nog bra att ha med i betygspapperna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar