lördag 4 augusti 2012

Jobb och semester

Jag har jobbat mån-tors och till veckan mån, tis, skulle ha jobbat torsdag med, men det är henkes sista semestervecka och han ville åka ner till Mirjam och Victor på onsdag så jag lyckades få ledigt. Så på onsdag bär det av ner till Henån, hoppas att solen lyser och att det är varmt! Så man får lite sol under denna sommar. Jag kommer att jobba tre dagar i veckan fram till vecka 36 och det känns toppen! Så får se på nästa schema hur det ser ut. Men jag är nöjd med tre dagar i veckan så hoppas att det fortsätter så.  Då får jag och Emilia vara lediga onsdag och fredag.
Ikväll ska vi ha kräftskiva på altanen och det ska bli riktigt gott. Igår bjöd grannarna oss på bio på experium och det var nya batman filmen och den var riktigt bra. En film som var rolig att se på bio. Skönt att jag och Henke fick åka bara han och jag, Emilia sov hos mormor och hade knappt tid att vinka utan följde med mormor och moster på en gång, hon skulle ju killa bäbisarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar