onsdag 22 augusti 2012

Livet leker


Idag har jag städat på tvätten. Och Hans frågade hur jag ville jobba framöver, undrade om jag vill ha mer tid. Men jag är nöjd tre tvättdar och en städ. Då kan dom hellre ringa in mig om nån är sjuk eller vabbar.  Tycker de är lagom att jobba så när man har barn och sen har vi ju våran andra bebis Mio, han blir också hemma själv hela dagarna och det är inte han heller van. Men jag tror nog han tycker det är skönt utan oss ett tag. Jag tycker iaf att det är perfekt, jag vet att jag har ett jobb. Livet är på topp!

På förmiddan efter att ha hämtat Emilia på dagis tog vi oss en promenad. Till en början var det jätte mysigt. Men såklart började stört regna. Så jag och Mio var ganska blöta när vi kom hem, men Emilia var torr och sover så skönt i vagnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar