onsdag 17 november 2010

Babysim!

Idag har jag äntligen fått börja med babysim. Emilia tyckte också att de va skoj. Det va lite tövligt och knövligt innan vi äntligen kom i bassängen. Det var inte lätta att duscha med en bebis på armen. De skulle vara lite enklare om Emilia kunde sitta själv. Men men. Så nu längtar vi tills nästa onsdag! Synd bara att jag inte hade nån fotograf med mig. Kanske syrran kan vara med nästa gång. Nu har Emilia somnat så skönt, de tar på att bada i 25min. Helt slut.
Nu på eftermiddagen ringde mamma och hade smått panik. Några grannhästar hade smitit och våra va som tokar i hagen, så mamma vågade inte ta in dom själv. Sköna gjorde väl sitt utfall och de kan skrämma vem som helst! Den hästen är inte att leka med när hon är på det humöret... Men de gick hur bra som helst när jag kom, inga problem alls.

                                                          Våran badbrud

2 kommentarer:

  1. Jattemysig badbrud! Kramar fran farmor och Kenneth

    SvaraRadera
  2. Mysigt med babysim! Ta med bilbarnstolen in i duschen, så kan Emilia sitta där när du duschar,

    Kram från faster

    SvaraRadera