tisdag 16 november 2010

Morgon mys

Jag ligger och drar mig lite i sängen en stund. Verkar som Mio gör de med, när jag vakna låg han här. Jag vill inte ha Mio i sängen men Henke har skämt bort han, så nu är det nästan omöjligt att få ner honom.. Så nu ligger vi här i sängen och har lite morgon mys. Kom att tänka på den helgen vi åkte och hämta hem honom. Jag hade länge letat efter en golden som va vit (tycker inte röda är fina alls) så hittade jag en kennel nere i bromölla. Mamma tyckte väl att jag kunde ha hittat någon som låg lite närmare.. Så när de blev dags för hämtning så fick vi bo hos pappa en natt. Mio va minst i kullen på tio valpar, han va sååå söt. Jätte mysig kennel, där hade hundarna de bra, och ska jag ha en till golden någon gång så blir det där ifrån.


                                         Våran supergoa Golden Mio

1 kommentar:

  1. Mio är din hund i veckorna, men när Henrik kommer hem från Norge kan man undra vems hund han är. Tur att Henrik inte är allergisk som sin mamma och tur att det finns piller för jag gillar också Mio. Kram

    SvaraRadera