onsdag 29 juni 2011

Nästa

Då har vi äntligen gått klart på det nya badet och vi fick duscha där dagen innan midsommarafton! Det va en helt underbar känsla. Ja, när det ena är klart då finns det ingen ro och rast utan bara börja med nästa. Så henke har rivit ut gamla toan och golv och idag hoppas han att han skulle få in lite golv så man kan ta sig på toan utan att snubbla på reglar. Henke är så himla energisk och bara jobbar och jobbar. Själv kan jag inte göra så mkt, det är inte för att jag inte vill, utan för att jag har Emilia och då får man inte så mkt gjort. Jag får så dåligt samvete när jag inte kan hjälpa till, men igår dammsög jag ut spånet ur golvet som jag också hjälpte till att riva lite. Så jag gjorde lite iaf. Men när det ska målas då får jag jobba för måla det är sånt som jag tycker är kul!




Gamla toan blir hall och dra mig baklänges vilken stor hall vi kommer att få mot innan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar