tisdag 21 juni 2011

Vilken dag.

Idag blev det väckning kl 07 och det va inte helt fel, för då fick jag en hel del gjort. Började med välling för Emilia sedan en vagn tur bort till Ingela. Jag är hästskötare åt lilla Dante som är hemma själv i tre dagar.  Lämnade senare Emilia hos mormor och gick hem för att städa. Började med sovrummet, ren bäddade båda sängarna så man får sova så skönt i natt. Så nu är hela huset städat för midsommar och nästan allt är tvättat, tvättade fyra maskiner idag, vilket va perfekt med detta torkväder, är så skönt när man kan hänga ut tvätten på sommaren! På kvällningen myste jag och Emilia till det och duschade, kanske för sista gången nere i tvättstugan. Nästan gång kanske vi får duscha i vårat nya badrum! Så jag är riktigt nöjd med dagen. Så nu blir det sängen och läsa ett tag, är så spännande serie jag läser.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar