lördag 12 november 2011

Blä

Idag har jag nästan gjort klart det jag skulle med räkningen av projekt och företagande. Det var inte lätt att räkna med massa moms och utan moms, innan jag fick in det, blev ju inte bättre när Henke sitter och typ skrattar åt en. Vilket leder till att det lilla självförtroendet man har åker ännu längre ner i botten. Det tar en bra stund innan jag förstår. Ska göra klart det sista i morgon. Jag har sökt om csn under veckan och hoppas att jag får det annars så lär jag ringa chefen och fråga när jag kan komma tillbaka. Så får jag väl läsa på obestämd tid. Känner av att jag blir stressad eftersom jag har två kurser kvar till jul, känns som jag bara måste skynda mig att bli färdig och inte riktigt har koll på vad jag egentligen läser och hur bra blir det?! Så nu känner jag bara att jag vill jobba och läsa i min egen takt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar