onsdag 23 november 2011

Kontroll

I måndags var det dags för Emilias extra vikt kontroll och hon klara den galant med sina 9 370g och 77,5 cm lång. Hon höll verkligen låda för Meja, tror inte hon var tyst många minuter. Emilia visade Meja allt hon kunde och Meja undrade vad hon då skulle visa henne vid 18 månaders kontrollen. Själv har jag bara pluggat företagsekonomi i två dagar och det ska bli skönt att denna dag blir ledig med babysim nu på förmiddan. Ska pröva komma ihåg att åka till skolan efter badet och se om jag får lös en bok som jag behöver.


Jag har kommit på att det är bästa jag sitter hos mamma om jag ska få någonting gjort, annars blir det lätt att hitta på att diska, dammsuga, tvätta ja allt det där så jag slipper läsa. Så detta är min pluggkompis som lägger sig i böckerna eller ska vara jätte go och stångas i ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar