lördag 5 november 2011

Inte Emilias dag igår.

Igår hade inte Emilia någon bra dag.  Innan dagis var det bara gråt och gnäll, så fort jag sa åt henne eller att hon inte fick dra fram allt slängde hon sig på golvet och skrek. Jag sa till dom på solstrålen att det kom en liten sur puppa. Och när jag hämtade henne sa dom att hon inte hade varit på så bra humör under dagen. Men man kan inte vara på topp varje dag. Jag fick en del gjort hemma jag fick städa huset och handla åt mormor och hämta min bok på lärcentrum. Kunde inte göra klart det jag hade tänkt med arbetsmiljö, för jag ska intervjua Henke men eftersom han jobbar under helgen får vi ta det på måndag. Det innebär att Henke har ledig vecka och jag ska låsa in mig hos mamma under veckan om jag ska få nåt gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar