tisdag 17 april 2012

Förkyld

Nu har jag inte bloggat på ett tag, för att jag har varit förkyld och inte orkat alls. Är väl fortfarande förkyld. Ja, då har vintern kommit tillbaka, det snöar för fullt idag och vi som har bytt till sommardäcken. Ja iaf på bmw:n. Så de blir att åka audi ner till skolan idag, fast helt ärligt så vill jag inte ner till nån skola. Men nu är det inte långt kvar av terminen och det känns skönt. Så till helgen får mamma passa Emilia, eftersom henke jobbar helg, så jag får göra klar engelskan.
Nästa helg åker vi upp på ski & rock och ska bo hos haga hela helgen. Ja, Henke åker upp på torsdag och jag och catrin kommer på fredan. Det är verkligen nåt jag ser framemot. Att få koppla av en helg utan läxor, samt att vi ska bara umgås och ha trevligt. Emilia hon ska vara hos mormor och Leo. Så dom får fullt upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar