måndag 23 april 2012

Inte min dag idag,

Idag började denna skit vecka,  jag kallar den för det, Henke är ledig och det betyder inget dagis för Emilia, vilket i sin tur leder till inge pluggning för mig. Just nu är det lite mycket igen i skolan, det ska skrivas två uppsatser samt en labbrapport. Så nu kommer stressen och magontet igen.. Ska bli så otroligt skönt när skolan är klar! Jag förstår att henke vill jobba på huset när han är ledig. Nej, det skulle vara som i ryssland, jag har vissa lektioner med en rysska som har berättat att där får man ha barnen på dagis oavsett situation, om du jobbar såklart, men även om ena parten läser och andra hemma, om du är arbetslös eller om du bara vill ha dem där. Ett sånt dagis vill jag ha, tror det är fler än jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar