torsdag 13 september 2012

Härliga höst.


Igår förmidda efter att jag jobbat klart så hämtade jag gofisen på dagis och det var jätte fint höst väder så när vi kom hem tog vi Mio och vagnen på en promenad, Emilia somnade ganska på en gång. Härliga höst, ja den är faktiskt nästan min favorit årstid efter sommar förstås.
Idag tar Bia kort på dagis och vi badade i morse och kammade håret. Så nu väntar jag med spänning hur resultatet blir, vill se korten nu. Idag har jag hunnit med mycket, Bia vaknade vid halv sex, men vi låg och myste i stora sängen i en halv timme sen iväg till mormor, så jag fick ta ut hästarna och mocka, plus att Emilia fick bada badkar innan dagis. Lämnade Emilia till nio när korten skulle tas, vidare hem och städat hela huset. Nu vilar jag upp mig innan kvälls jobb. Sen ledig i morn igen. Så skönt.

1 kommentar: