tisdag 25 september 2012

Kick -Off

I helgen har vi varit på Kick- Off med jobbet. På fredagen åkte vi upp till timmerbyn. Hade lite möte, sedan middag och bowling. Nästa morgon grupparbete. lunch och sedan hemfärd. Så nu är jag inne, känns så bra att jag har ett jobb! Jippi!! Visst så jobbar jag runt 60% men jag tycker de räcker, så får jag mysa på min lilla Prinsessa och pengar är inte allt och vi klara oss. Tar heller på mig extra när de behövs.
Gofisen har blivit för kyld och hostar, tur att de blir en kort dag idag och i morgon ledig. Både jag och henke jobbar kväll i kväll så Leo ska hämta på dagis och sen ska Emilia sova kvar då jag börjar 6.00 i morgon igen. Så hon får en mys morgon med mormor tills jag kommer hem från städningen. Sen vidare ner till min mormor, mamma och jag ska dit och hjälpa henne och hon får träffa Emilia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar