lördag 28 maj 2011

Hhum

Emilia skulle sova förmiddag och då passade det perfekt att pappa skulle sova ner henne så jag fick städa här nere, så jag skickade upp allihopa även Mio gick upp och la sig. Så nu har jag fått städat klart och får sitta en liten stund för mig själv. Jag har ju satt ut en annons på stallplats med veckan och igår ringde det, så jag var i väg och kollade. Men jag vet inte om det va så mycket bättre, boxarna såg så små ut, sen va det lite för dyrt i min smak. Då kan jag lika gärna ta mig ett lån och bygga om som jag har tänkt många gånger hos mamma och får betala av mitt eget dröm stall för den summan. Så det lutar nog åt att bygga om.. Sen väntar jag med spänning på jobbet jag har sökt, vore ju toppen om man kunde få ett lite bättre jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar