tisdag 10 maj 2011

Stackars gofisen

Så här ser man ut när man har sovit med mamma. Stackars lilla Emilia! Igår natt blev Emilia sjuk, med feber och förkylning. Feber hela dagen så när det blev läggdags igår bara skrek och skrek hon, så då gav jag henne alvedon. Sen tänkte mamma Hanna vara snäll och låta Emilia få sova i våran säng, men kl  02.20 sa det pang och det började gråta. Jag flög upp ur sängen och hittade Emilia på golvet med näsblod, så stackars lilla gofisen har landat på näsan. Min stopp kloss funkade tyvärr inte så bra, fast det va väl inte så konstigt när Emilia är som en propeller nu. Så inatt blir det egen säng. Just av denna anledning sover inte Emilia i våran säng, så se hur det går när man ska vara snäll när hon hade en jobbig natt. Typiskt!

2 kommentarer:

  1. Inte lätt att vara liten alla gånger. Kramar från farmor som hoppas hon kryar på sig snart och klarar natten i sin säng. Henrik han låg på mig eller rättare sagt runt huvudet mitt så om någon av oss skulle ha ramlat ur sängen så hade det nog blivit jag som blivit nerputtad.

    SvaraRadera
  2. men stackars liten då! Tur att det gick så bra som det gick!

    SvaraRadera