onsdag 4 maj 2011

Lyx dag

Idag blev det inget bad för oss, dom skulle göra nåt med bassängerna så det blev inställt. Men vi ska ner till malung ändå jag och Emilia. Jag tänkte att jag skulle unna mig lite skönhetsprodukter. Min ansiktskräm är slut, men den har iaf räckt i över ett år så då är det inte så farligt om den kostar 700 kr. Vore ju värre om jag gjorde slut på en burk i månaden! Så idag får jag känna mig lite lyxig, men det tycker jag att jag förtjänar. Här hemma har Tobbe gjort klart väggarna i badet. Så nu är det bara golvet kvar. Blev så snyggt med den svarta väggen. Så i helgen ska jag och Henke pröva komma överens om en badrumsmöbel, och det är inte det lättaste. Vi har inte samma smak. Han tycker om moderna och jag lite mer mot gammaldags stil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar