söndag 1 maj 2011

Träff

Då går även denna helgen mot sitt slut. Veckorna går i raket fart, jag hinner knappt med det jag planerar att jag ska hinna under veckan. Igår va vi på Åslunds släktträff eller rättare sagt Bengts 80 års kalas. Så då fick jag se och träffa massa Åslundare. Det va en trevlig dag/kväll med god mat och sällskap. Emilia somnade ganska snabbt igår, Hon åkte runt med sin lära gåstol på kalast och hade jätte skoj, fanns en del barn att leka med och följa efter i sin stol. Så vi fick sovmorgon till 08:00 i morse. Sen har det varit full fart på lilla prinsessan idag. Har krypit runt och till och med dragit sig upp och stod mot soffan idag. Nu händer det någonting nytt varje dag. Båda framtänderna har kommit fram nere och hon kan ställa sig upp! Så nu tycker jag att det får räcka ett tag, vill ha min lilla Emilia liten ett tag till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar