tisdag 25 oktober 2011

Född i uppförsbacke!

Ja, jag måste verkligen vara född i uppförsbacke! Ingenting går som jag tänkt den senaste tiden. Igår fick jag besked att jag inte skulle få studiebidrag pga för låg studie fart. Så jag ringde till susanne idag och frågade hur det kom sig. Jag hade ju mina poäng över 180 till och med 200 p. Men eftersom vi delade upp matten på två terminer så fick jag nej. Susanne frågade om jag kunde tänka läsa klar matten till jul. Så sa jag tvärt nej, jag har svårt för matte och känner inte att jag vill ha sådan tidspress på mig med 6 kap på två månader! På förmiddan ringde jag upp Inger i spanien och hon hade rättat arbetsmiljö och säkerhet. Det var en del saker jag skulle komplettera, har jag gjort det så skulle det bli ett vg och jag är överlycklig för det!! Så Inger kom på lösning på detta studiebidrag att jag skulle lägga till information och layout i studieplanen. Så jag får alltså en kurs extra på 50p så allt som allt 250p till jul. Snacka om att jag känner stressen. Blev ju inte bättre när Emilia är för frisk att vara hemma men för sjuk att vara på dagis. Samtidigt jobbar Henke natt. Men som tur är har man världens bästa mamma som lovat att ha Emilia under helgen så jag fick iaf göra klart arbetsmiljö och säkerhet. Sen hoppas jag att nästa vecka inte har några oväntade överraskningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar