onsdag 5 oktober 2011

Mora idag.

Idag har jag och mamma samt Emilia varit till mora och hälsat på mormor. Gissa om hon blev glad när vi kom, eller rättare sagt hon blev jätte glad när Emilia kom. Mormor hade fått gått med rullator igår och det hade gått jättebra tyckte sjukgymnasten. Så idag när vi va där fick hon pröva kryckor och även de gick som en dans! Jag blev faktiskt imponerad av min krutmormor, som i övrigt är frisk som en nötkärna. Emilia sprang mellan tanterna på rummet och tog dom i hand och deras skor. Tror dom tyckte de va lite kul. Efter besöket hos mormor vart vi ju såklart shoppa lite, idag köpte jag faktiskt bara pynt till huset. Köpte tyg med så mamma ska bara sy dom åt mig som vi får sätta upp i hallen.                

                                          Nya ljuslyktor
     Höst mys i hallen. Blev riktigt nöjd med mina inköp idag. Fattas bara gardiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar