torsdag 13 oktober 2011

Sista dagen jag var med på dagis

Idag har det också gått bra på dagis. Men fram mot tio började Emilia bli bra trött. Så när vi var ute fram till lunch ville Emilia helst att jag skulle bära henne. Sen var det äntligen dags för mat och det bjöds på soppa och pannkaka. Men Emilia kladdade mest, hon fick väl inte i sig så mkt. Efter maten så skulle ju Emilia sova på dagis, något som jag har gruvat mig för under veckan. Emilia började gallskrika när jag stoppade ner henne i resesängen, så jag fick vagga henne i famnen och det tog bara två minuter tills hon sov. Men efter 40 min hade tydligen Emilia sovit klart. Vi tackade för oss och i morgon ska min lilla prinsessa vara där utan sin mamma. 

Efter dagis gick vi om hos mormor och Emilia fick klappa missen och så skulle hon vara som mamma och tog mitt pannband. Gullunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar