måndag 5 mars 2012

En tankeställare

Efter att ha sett "Sofias änglar" där dem hjälper människor som haft/ har det svårt i livet, till det lite bättre. Och efter ett avsnitt i januari som berörde mig mycket, så följer jag denna kvinnas kamp i hennes blogg. Hon har obotlig cancer och är en riktig kämpe, hon säger att man ska ta vara på livet. Det är just det jag har insett, det är inte hela världen om jag inte blir klar med skolan till hösten, så jag kan söka in på högskolan. Det är inte heller viktigt att huset blir klart till sommaren. (Utan ta det mest akuta som måla och bärfodra blir gjort.) Det viktigaste är att jag får vara med Emilia och Henke! Att vi får vara tillsammans och skapa massa fina minnen med Emilia. För rätt som det är kan det bara hända något och man rycks ifrån alldeles för tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar