fredag 9 mars 2012

Fredagsmys själv

Äntligen är denna vecka över, men imorgon ska jag pröva ta tag i denna historia, som ska lämnas in på onsdag. Så jag ska bli klar med dessa två fnuttiga frågor imorgon, men det är just det, att detta ord varför och på vilket sätt det påverkade framåt är ord som jag inte tycker om. Men jag har kallat på förstärkning imorgon av min syster.
Catrin har sagt att hon ville komma upp och hälsa nu i helgen för hon är ledig. Sen sa hon att hon saknade prinsessan Emilia, och vem skulle inte göra det. Så det blir en syster helg. Henke skulle ha slutat 4 idag, men han är inte hemma än, det var nån motor som gick sönder under dagen, och motorn skulle inte komma fören på eftermiddan så det blir nog en sen kväll. Så jag har fredagsmys för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar