onsdag 28 mars 2012

Hurra för mig!

Ända sedan i måndags så har jag suttit och läst historia, för på fredag har vi prov igen. Något som jag inte ser framemot. Men en glad överraskning fick jag idag på lektionen iaf. Under förra vecka så fick vi två lektioner på oss att redogöra för vad som hänt i sverige från stockholms blodbad och fram till Gustav den 3:e. Jag var inte klar men jag lämnade in uppgiften ändå. Så jag har gått och gruvat mig i en hel vecka för dommen jag skulle få. Men till min förvåning så blev Ullas kommentar -mycket bra, du har fattat precis hur du ska lösa såna här uppgifter! Jag blev så glad att jag bara hoppa. Så här har jag gått i en vecka, och trott att hon skulle säga att jag vart göra om allt.  Förlåt men, fy fan så skönt!! Så nu måste jag bara skriva klart om Gustav sen är det färdigt. Jag är nog inte så dum, trots allt. Historia är kanske min grej ändå..

2 kommentarer: