måndag 12 mars 2012

Ibland kan man ha tur.

Igår kväll skickade läraren i naturkunskap att lektionen idag var inställd, för hennes son var sjuk. Vilken tur tyckte jag, ja, absolut inte roligt att hennes son var sjuk, utan att vi fick vara hemma. Så jag börjar inte fören kl 14.45. Så jag tycker att jag har hunnit mycket idag lär jag säga.

Emilia vaknade lite innan 06.00, så vi åt välling och gick hem till mormor, så jag fick mocka och fixa i stallet. Väl hemma lekta jag och Emilia en stund, sen tyckte både jag och Emilia att det var dags att väcka pappa, när kl började närma sig tio.. När Henke vaknat tog jag och Mio oss en långpromenad i det härliga vädret. Väl hemma igen började jag och Emilia med maten.



Har en duktig hjälpreda, som lärde sig säga, kött och potatis. En liten papegojja har hon blivit.

1 kommentar: