onsdag 17 augusti 2011

Det blir aldrig som man tänkt sig!

Nej, det blir det inte. Jag har ju städat på dagis från jan i år, men den första juli blev det slut på det, för det skulle bytas av chef och det skulle någon annan ta över så då fick jag inget mer jobb blev det sagt. Så den 4:e Aug ringde nya chefen och frågade om jag kunde tänka mig att fortsätta med städningen för dom hade ingen, och det tackade jag ju såklart ja till. Men så idag ringde chefen igen och sa att jag fick städa nästa vecka ut för sen vart dom ge tjänsten till en annan som skulle upp i tid. Typiskt!! Men jag kom då iaf med på hans vikarielista och förhoppningsvis kanske jag får nåt jobb framöver. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på nu då.. Funderar på att läsa fast ändå inte, jag kan ju inte bara läsa för läsandets skull, sen går det mig emot att ha en massa studieskulder, tycker inte om att ha skulder! Sen då, vad vill jag bli då? Så nu ångrar jag verkligen att jag inte tog jobbet på lidl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar