måndag 8 augusti 2011

Min & Henkes helg i Orust

På torsdags förmiddag styrde vi kosan mot västkusten och Orust! Blev väldigt jobbigt när vi skulle åka, ville absolut inte lämna min lilla prinsessa. Då ville jag helst ta med henne. Men bara vi kom till ebäck och hämtade upp haga och var på väg mot karlstad gick det bättre.  




Väl framme hos Mirjam och Victor blev jag helt tagen av denna vackra plats. Man kan inte bo närmare havet! Helt fantastiskt!  



 Henke ville direkt pröva Victor nya leksaker, så dom åkte jetski på eftermiddan/kvällningen.  


 Fredagen skulle vi ut till David ( Mirjam och victors kompis) som hade en stuga ute i skärhamn, där det skulle bjudas på kräftor. Henke och Mirjam skulle åka Jetski ut medans jag, Haga , Victor samt David fick ta en liten båt ut till stugan. Vi frossade i kräftor och hade super mysigt. Har aldrig i hela mitt liv ätit så goda kräftor någon gång. Kan summera att denna helg har bestått av Jetski och en massa mat. Så nu börjar träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar