tisdag 23 augusti 2011

Träningen igång

Den här veckan har jag varit så duktig tycker jag själv iaf men ska inte säga för mkt, den är ju inte slut än! Söndags fick jag äntligen sätta igång Sköna och det va en pigg dam som va på hugget. Red en runda nu ikväll med. Kommer bli jätte intressant och se hur det kommer att gå när vi ska börja träna för Ingela. Vi kanske blir så duktiga att vi kanske kan börja tävla. Nej, nu tog jag i lite, men man ska ha ett mål iaf. Sen har jag nästan blivit en träningsnarkoman, förutom att jag ska börja rida regelbundet och för Ingela. Så springer även jag och Mio, visst det har bara hänt två ggr, men jag blev förvånad att jag redan orkade springa längre andra gången. Men känner att jag blir piggare och jag orkar hålla Emilias höga tempo. Samt forma kroppen och det får man ju inte gratis..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar