söndag 18 september 2011

Aktiv helg

I helgen har jag varit aktiv och känt att orken har kommit tillbaka igen. Lördagen va vi alla hos mormor och Leo. Henke fixade klart med elen i stallet, fattas bara en central. Jag och mamma hämtade två släpvagnar med hö hos Ingela. Så nu är höskullen full i år och det är toppen! Lämnade Emilia kvar hos mormor så jag fick städa ordentligt över allt och byta sängkläder i våra sängar. Dagens arbete har bestått av tvätt. Vikt och lagt in,tvättat fyra maskiner, putsat fönster och hoppas vädret blir bra så jag kan ge altanfönstren en omgång. Sen ska jag bara mysa med Emilia innan hon ska börja på dagis. För nu närmar sig dagen D med väldig fart och det känns både bra och mindre bra. Hon blir ju så stor så fort och jag vill inte börja jobba en, eller rättare sagt jag vet inte vad jag ska göra. Hoppas bara att det går bra på mötet nu på torsdag med pluggandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar