torsdag 22 september 2011

Då är det bestämt

Idag har jag varit till susanne på möte och nu är det bestämt att jag ska läsa upp betygen sen gymnasiet. Som tur var fick jag välja lite bland dom kurser jag hade ig i. Som tur va hade jag många 50 poängs kurser kvar så jag plocka dom att läsa upp. Men jag ska läsa matte och det har jag verkligen ångest över. Jag tycker matte är jätte svårt och fattar verkligen ingenting. Men va susanne snäll och sa att jag kunde läsa halva nu och resten nästa termin. Och det är det ända ämne som jag verkligen är nervös över att jag inte ska klara. Så nu sitter jag har och letar böcker för fullt. Matteboken är nog förhoppningsvis klar. Fram till jul ska jag läsa Matte A, Arbetsmiljö & säkerhet, Projekt & företagande och företagsekonomi A. Så den 17:de okt drar jag igång med pluggandet och det känns skönt. Hur än det är så kommer jag bli tvungen att läsa upp det här vad jag än vill göra. Jag känner mig mkt mer motiverad än när jag gick i skolan. Så det här ska gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar