fredag 16 september 2011

Ge mig ork

Idag hade jag tänkt göra så mkt, men känner att all ork och energi flög ut genom fönstret. Jag och Emilia är förkylda så det är väl därför, men jag har så mkt som skulle behövas göra. Skulle behöva ta ett ordentligt tag i sovrummet, damma, byta sängkläder, dammsuga och torka golv. Sen skulle hela nedervåningen få sig en omgång som består av hall, badrum, kök och vardagsrum. Samt ner till tvättstugan med all tvätt som ska tvättas. Jag dammsuger 1-2 ggr om dagen. Gör ren toaletten minst 2-3 ggr i veckan samt handfaten och inne i duschen 1 gång i veckan. Men jag har ju fått sådant lyxbad så då vill jag ha det rent och fräscht! Så det är lite drygt att vara pedant.. Så ge mig tillbaka min energi så jag får nått av detta gjort. Innan jag får spunk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar