onsdag 7 september 2011

Det är mycket nu.

Nu i några dagar har Emilia börjat gå mer och mer själv och längre sträckor. Så om hon nu står så går hon tills hon ramlar, innan så satt hon sig ner och kröp istället. Så lite blir stor. Så nu kan hon nog gå för fullt på dagis när vi ska skolas in på älgjakts veckan. Tycker det ska bli så spännande men samtidigt lite tråkigt. För nu börjar allvaret igen efter ett och ett halvt års ledighet med min goaste lilla Emilia. Så idag har jag ringt till lärcentrum men yrkesvägledaren satt i möte men hon skulle ringa mig efter tre och jag hoppas på ett möte så fort som möjligt. Så jag vet om jag ska läsa eller jobba.  

I morse va jag och syrran och simmade, så jag har redan gjort mitt träningspass för idag, men både sköna och Mio behöver sina så jag får väl ge mig ut i detta regnväder som nu har varat i flera dagar och det är inte på smått vis det regna häller. Men som dom säger efter regn kommer solsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar