torsdag 19 januari 2012

Bästa dagen på länge!!

Efter att jag misslyckades med sista provet i företagsekonomi, har jag kämpat i några veckor med att räkna och räkna. Inger har varit toppen och gått igenom alltihop och verkligen fått mig att förstå. När jag skrev innan jul fick jag bara 3 rätt. Jag blir jämt jättestressad och det blir  bara svart,blackout i huvudet. Men idag satt Inger med mig och jag kände mig trygg och säker. Vi rättade provet direkt efter att jag var klar, gissa om jag var nervös. Men jag kammade hem hela 19 poäng!!!! Och även på detta prov bara ett poäng från VG... Inger satt ett tag och övervägde hur hon skulle göra med betyget. Om jag skulle få G eller VG, Ingers kommentar var " Men två prov med G++ och en affärsidé/plan med VG. Tycker jag att du får VG".  Gissa om jag blev överlycklig! Jag har fått VG i företagsekonomi. En baggis för andra men för mig är det jättestort! Nu kommer jag sova gott inatt!

1 kommentar: