onsdag 4 januari 2012

Ibland har man tur

Idag fick mormor lämna Emilia på dagis, för jag skulle vara ner till halv nio själv och träffa studievägledaren och lägga till fler kurser så jag kan söka csn, eftersom det inte ser ut att jag har något jobb under sommaren. Och jag måste få in lite pengar iaf. Så jag fick ta bort matten, vilket va jätte skönt, annars hade jag fått magsår om jag skulle behöva läsa den nu. Utan den tar jag senare när jag inte har massa andra ämnen och verkligen kan koncentrera mig till 110 procent på bara matten. Den här terminen blir tuff, jag ska läsa följande: Naturkunskap A, Engelska A, Religion A, Information & Layout B, Datorkunskap, Historia A, Engelska grammatik som inte sätts nåt betyg på, utan bara lite förberedelser in för Eng A. Vilket jag tänkte kunde vara smart eftersom jag inte har läst engelska sen andra året på gymnasiet. Men detta ser väl rätt okej ut, har ju inte svårt i nått av dessa ämnen vilket gör att jag inte känner mig lika stressad. Så detta ror vi land. Jag är taggad till tusen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar