tisdag 17 januari 2012

Byta sov plats.

På dessa tre veckor som Henke jobbar skift, så jag jag sova en vecka. Det är denna vecka då Henke är ledig. Nu har Henke natt skift och jag har varit vaken sen 03.00 imorse. För det första så blir Mio överlycklig när Henke kommer hem och hoppar och far runt som en tromb där nere. Det andra, är Henkes elefantsteg i trappen upp, och det sista och mest irriterande när han börjar prata. Då är det kört. Jag har jätte svårt för att somna om och om man då måste svara, ja då är man ju vaken. Ligger bara och väntar på att klockan ska ringa. Sen är det morgon skiftet, Henke som är döds trött på morgonen, slår om och om och om telefonen på snooze knappen hela tiden. Så det ringer allt mellan 3-5 ggr. Vilket också är väldigt irriterande. Så nu överväger jag att sova i Henkes pojkrum dessa två veckor så jag får sova!

1 kommentar:

  1. Håll ut Hanna, du ska se att du vänjer dig och kommer att sova som en stock. Det där med snoozknappen är Henrik uppväxt med för jag gör likadant - än. Kram

    SvaraRadera