onsdag 25 januari 2012

Kvälls göra


Nu i kväll har jag varit så duktig och börjat skriva uppsattsen. Om universums uppkomst, inte det lättaste eftersom det inte finns så där jätte mycket att gå på. Men jag har redan knåpat ihop en halv sida. Emilia har fått varit hos farmor i dag, vilket va toppen då fick jag gå till skolan och farmor pyssla om henne. Emilia har varit hemma hela veckan från dagis för hon har varit förkyld och lite febrig i början på veckan.
Satt och tänkte just varför var jag inte så här flitig på gymnasiet. Det skulle aldrig falla mig in att jag skulle sitta och skriva uppsatts flera dagar innan, jag skulle inte ens ha dykt upp på lektion. Men det är väl tur att man kan ändra sig.

1 kommentar:

  1. Kämpa på med uppsatsen! Det där klarar du säkert.Kramar

    SvaraRadera