måndag 6 februari 2012

Dumma ögoninflamation

Igår kväll såg det ut som att Emilia var bra ifrån ögoninflammationen, men imorse när hon vakna var dom helt ihop klibbade och Emilia fick vara hemma. Som tur var började ju inte Henke fören vid fyra idag så jag fick gå på naturkunskapen imorse, men Engelskan missade jag, men det var inte hela världen. Jag har gjort uppgifterna som man skulle vara klar med idag så. Det är nog ingen fara. Så imorgon får Emilia följa med mig ner till moster och vara där en och en halv timme medans jag är på lektion. Tur att moster var ledig. Idag vart jag och Emilia gå ut en liten vända och vi har åkt bob. Sen hittade Emilia skotern och vart provåka och tyckte att mamma skulle starta den, men mamma sa att det inte gick...



1 kommentar:

  1. Godingen! Och farmor som så stort tänkte sig hjälpa till som barnvakt och i stället hamnade i Mora. Men, men än är terminen inte slut

    SvaraRadera